Eminos123 tamam işte herkesin farklı o sebeple zaten hazırlıklı olmak gerekiyor sonra iki ayağı bir pabuca giriyor insanın sizin sütünüz gelmiş bende isterdim hemen gelsin emzireyim ama 3,4 gün gelmedi bebeğin şekeri düştü zaten süt gelmediği için mecbur biberon mama kullandık piskolojik değildi Her anne hemen gelsin emzireyim ister ama o ezbere cümle geçerli değil malesef sen emzir gelir diye bişey yok gerçekten bu herkes için geçerli olmuyor ilk başta benimki sonradan geldi zaten şuan emziriyorum az mı çok mu bende düşünmüyorum bir şekilde doyuyor ama başta sıkıntı yaşadık velhasıl