esinaltintaas Gulsurmeli bende kullanan kişilerin yorumuna göre buna baktım başka markaya bakmadım pek
Elf_ogz esinaltintaas Philips avent natural alabilirsin canım 120 ml şimdilik yeterli olur ben öyle yaptım 😇
esinaltintaas Serendipity Kaşık şeklinde olanlar var biberon sanırım onlarda pek araştırma fırsatım olmadı onu onlar nasıl olur acaba?
senell esinaltintaas çok araştırıp meme reddi en az olan Lansinoh’tan bir tane aldım. Bir de ucu kaşık olan biberonlardan alıcam. Önceliğim emzirmek. Beklenmedik bir Aksilik olursa kaşık biberon. Onla çok zorlanırsak Lansinoh.
esinaltintaas yigitalpinannesi40 Aklımda olan markalardan biride avent iyice araştırıp karar vericem artik
esinaltintaas Seyda2434 Çevremde de var aslında böyle olan ne aventler ne lansinohlar geldi geçti çocuklar gitti wee baby biberonu tuttular🤷
esinaltintaas BsraAktr bu attığım biberon avent ve lansinoh markaları arasındayım bende tek tek araştırıyorum
Gamzeakd esinaltintaas biberon değil de belki vermek zorunda kalırsınız diye kaşık biberon tabsiye ederim . Biberonu sonrada alabilirsiniz .
halitefe Eminos123 hiç dediğiniz gibi değil olay alıp hazırlıklı olmak lazım 3 gün sütüm gelmedi bebeğim asla emmek istemedi o biberona nasıl muhtaç kaldık bilseniz yok emer emdikçe sütün gelir masal yani hikaye
Eminos123 halitefe siz oyle yasamissiniz herkesin yasadigi tecrube ettigi farklidir bende boyle yasadim emzirdikce artti biraz da pskilojiye bagli sut olmasi hic bi zaman sutum az mi cok mu diye dusunmedim sadece emzirme odakliydim
halitefe esinaltintaas bundan değilde lansinoh aldım canım ben sütüm hemen gelmediği için kullandı da 10 gün sonrasında meme reddi olmadı şükür
esinaltintaas halitefe O markanın genelde biberon uçları anne göğsüne yakın mı yoksa belirli modelleri falan mı öyle?