Sibelezgi Semraa06 aslinda normali beklersen 10 nisanda 40 haftam doluyor ama donmedi birde tansiyon sorunum var korkuyorum oyuzden sezeryan tarihi verdi bekleyelim dedi yoksa 38 dolunca gun veriyorum dedi bakalim.38 den sonrs heran gel diyebilir
Yrnkrm Semraa06 33 haftadayım bazen karnım yerinden çıkcak gibi hissediyorum. Kızımda böyle değildi ama şimdi oğlum olcak oğlan daha hareketli olur derler 🧚♂️