Semraa06 35 haftalık hamıleyım..Ve bebeğim inanılmaz hareketli,hele bu aksam otursam da kalksam da acayıp hareketler canım cok yanıyo,bı anormallık var mıdır,yasayan var mı kızlar..Dün kontrol vardı kılo 2750,hersey normal dedi ama
imerveg Semraa06 cok hareketin hicbir zaman bi sorunu olmaz merak etme 🥰 acimasi da normal artik buyuyor yeri kalmiyor yavas yavas hareketleri de azalacak o gerindikce biraz acitabilir canini telas etme 🥰
Busra34ybg Semraa06 bende 35 oldum canım şuan bile kıpır kıpır yerinde durmuyor hiç hareket etmemesinden iyidir diyorum benimde doğum kanalına girmiş 😊
BurcuP Semraa06 benimki de kesin girdi Doğum kanalına , debelendikçe alt tarafım açılıverecek gibi hissediyorum. Sizde de oluyor mu?
Sibelezgi Semraa06 benimde oyle ama.suan kafasi yukarda donmeye calisiyor olabilir dedi doktorum bende 35+5 im 2500 kd du 1 hafta once cok hareketliyiz masallaah helede geceleri
Semraa06 imerveg teşekkür ederim guzel cevabın için,dunku kontrolde bası asagıda pozısyonu dedı de korktum bıraz, kızım sezaryenle oldu bu dogum da sezeryan dedi ama oyle mi olur acaba,yasım da 37
imerveg Semraa06 tecrubeli anne 😊 instagramdan takip ettigim bikac unlu doktordan ogrendigim kadariyla ssvd munkun. Ilki sezaryen olup ikinciyi normal doguran birsuru kadin var. Her doktorda bu cesaret olmuyor tabi ama bir doktorunla konus bence.
Semraa06 Busra34ybg aynı canm uykum var uyutmuyo,oturamıyorum,ayaga kalksam altta baskı…Senın kacıncı,benım 2. Kısmetse,ilki sezeryan
Semraa06 BurcuP oluyo evet,adım adım yuruyorum resmen,alttan cıkcak gibi baskı var,kızımda boyle olmuyordu pek,oglum da boyle
Mondly BurcuP aynı durumu yaşıyoruz sanki her an çıkacak gibi değil mi bugün kontrolde kanala girdiğini söyledi doktor
Semraa06 Sibelezgi kontrole hangı sıklıkta cagırıyo doktorunuz? Hareketli bebek iyi derler de valla cok fenayım
esraizmirli Semraa06 çok hareketli bebek sağlıklı bebek demek bir nevi 🥰 bende 34 haftalıgım hiç durmuyor maşallah oğluşum ☺️
Sibelezgi Semraa06 artik her hafta dedi doguma kadar o sekilde gel dedi.nisanin ilk haftasi insallah dogum.39 bitmeden donmezse sezeryan dedi
Begumhane Semraa06 ben 22 haftalığım benim kide öyle tedirgin oluyorum sanki uyumuyor hep hareket ediyor korku sarmaya başladı içimi böyle olunca
Semraa06 Begumhane o haftalarda benım de oyleydı,hos sımdı de aynı ama sımdı hareketler daha sert malum buyuyolar ondan sanırım
Semraa06 imerveg baya arastırdım ama 35 yas uzerı için riskli denıyo ama tam bılmıyorum tabi..dediğiniz gibi her doktor da yanasmıyor bıde ilki sezeryan olunca
Sibelezgi Semraa06 aslinda normali beklersen 10 nisanda 40 haftam doluyor ama donmedi birde tansiyon sorunum var korkuyorum oyuzden sezeryan tarihi verdi bekleyelim dedi yoksa 38 dolunca gun veriyorum dedi bakalim.38 den sonrs heran gel diyebilir
Vuslat23 Benımde 24 ten beri öyle oğlum suan 34 üm kızımda boyle degıldı , sankı hıc uyumuyo heran hareketli