Tostosunannesiii Nurerdogann bemce beklemelisin ilk 3 ay çok önemli bebek için. Bende çok heves ettim sonra kaybettm. Yani en saglıklısı bekle 🥰🥰🥰
Dry34 Hevesin ve mutluluğun verdiği hormonal değişim sayesinde 😀 al gitsin evet erken ama kötü de düşünmemek lazım. Böyle zıbın al ağız mendili al pijama al işte yani hem erkek hem kız bebek için uygın olanı al . Heveslenmissin kırma hevesini . Gri yeşil sarı pijama al :) hayırlı olsın Rabbim sağlıkla alın kucağınıza ama bez alma şimdiden pişik yapma özelliği var 😂
Bmom Nurerdogann bez stok yapmayın sakın bende başta öyle diyordum ama 1 numara bez aldım açıp bir baktım ki küçücük fazla alsam elimde kalırdı kesin biraz da bebeğe bağlı iyi gelmeyebilir pişik yapar vs stok gerek yok
Merinosunannesii Nurerdogann kız Allah seni napmasın erken tabi çok çok erken hemde biliyorum hevesleniyorsun😂😂en azından şöyle 15 16.haftadan itibaren yavas yavas başka birde bez konusunda stok yapma derim bebeğine hangi markanın uygun olacagını bilemezsin iyi pahalı diye prima alırsın pişik yapar belli olmaz bebişlerin poposu kadar verecek buna🥰
Dunyyam Nurerdogann bende 17.haftanin icindeyim ama.daha hic bisey almadim.bencede cok erken.insan hep almak istiyor anlıyorum ama:)
Duygus97 Nurerdogann annem bana hep 6 aydan önce alma dedi. Ben birkaç parça almıştım zıbın falan. pazartesi günü Bi sıkıntı yaşadık bebeğin suyu geliyor sandık elhamdülillah değilmiş. Keşke hiçbir şey almasaydım diye cok pişman oldum. Simdi bile son ayda almaya karar verdim. Her şey Allahtan ondan gelen her şeye razıyız ama sizin için de erken ben 22 haftadayım daha cok hosuma giden bir şey olsa bile almam. Allahım kimseye acı yaşatmasın bu mübarek günlerde herkes bebeğini sağ salim zamanında kucağına alsın inşallah 🤲🏻 🥰
idiloska Duygus97 aynen ben de 22′de detaylıda onu yaşadım, bi tulum ördürmüştüm keşke almasaydım dedim, bebeğimin tek böbreği hasta çünkü, amniyosentez alındı.
160620 Nurerdogann ben alışverişe 7 aya girince başladım😅 bence erken ama illa alırım diyorsanız maliyetli şeyler halledin geriye kolay olan şeyler kalsın. 4 hafta gerçekten erken🙈
idiloska 24.haftama girdim sadece iki tane şey aldım. Nisanda alacağım çoğu şeyi. Arkadaşlarım, teyzem, ablam, görümcem hediyeler aldılar, ben amniyosentez raporunu bekliyorum, raporum temiz gelsin, gözümle göreyim öyle başlayacağım.
Duygus97 idiloska aynen insan pişman oluyor. İnşallah korktuğunuz gibi olmaz Allah yardımcımız olsun korkularımızı yaşatmasın. Sonuclar ne zaman çıkıyor
idiloska Duygus97 amin inşallah, bir hafta oldu, ya haftaya ya da ay sonunda. İlk raporum temiz geldi, bir analiz daha yapıldı daha detaylısı. Çok sağolun.
psychologist Cok erken ama heves ettiysen al bir zıbın yeter. Ben 17. Haftada cinsiyeti öğrenince 3 lu takim aldik o kadar. Bekliyorum hala.
Mlk8 Nurerdogann 7. Aydan sonra başlamıştım bende ki bez stoğu yapmak cok anlamsiz bebek kac kilo doğacak kac kilo alcak bilmeden stoga hic gerek yok😀
Ebruusimsekk Nurerdogann bez stoğu bana mantıklı gelmiyo en kalitelisini de alsan bazı çocuğa yaramıyo hangi bezi kullanıcağına deneyerek devam etmelisin bence