Aşırı erken tabiki hele de bez falan için. Ben 4 aya kadar hiçbişey almadım şimdi de ara ara zıbın alıyorum sadece. İlk aylar risklidir Allah korusun ama bişey olsa travma yaşarsınız ha bu ihtimal her zaman var o ayrı ama zaten alacak çok aşırı şey yok cinsiyetini öğrenince ona uygun almak daha zevkli :)