Selam canım bende ilk bebeğim sekiz aylıkkenn öğrendim şimdi 30 haftalık hamileyim doktor beni hamileleği öğrenince uyardıdı risk var dikişlein açılabilir bebeği kaybedebilirsin hepsini bil öyle karar ver
dedi. Zaten ilk doğumdan sonrada bana en az iki yıl bekle demişti sezaryan oldğu için. Şimdi 30 haftalık oldu. Ara ara dikişlerde bir ağrı hissediyorum. Allahın izniyle sağlıkla doğsun bebeklerimiz. İnşllah