Ben 2 gün önce tesadüfen adetin iki gün geçtikten sonra sonuç gösteren erken gebelik testinden aldım. Ve silik çizgi çıktı inanamadım. Çünkü 3 yıldır korunmuyordum. Bir kimyasal gebelik birde kürtajım oldu. Hep bir ümit bekliyordum. Görünce inanamadım. Hemen kan testi için hastaneye gittim. Sonuç 12.9 du. Bugün tekrar yaptırdım 36.2 olmuş. Umarım yükselir. Sende mutlaka kan testi yaptır. En doğru sonuç kesinlikle o.