Kızlar laboquick marka test kullananınız varmı bende sürekli silik çizgi çıkıyo ama renksiz kuruyunca falanda değil anında silik çizgiyi gölge gibi görüyorum böyle bi durum yaşayan varmı çünkü kan testi yaptırdım negatif çıktı adetimede 8 gün var anlam veremedim hala çıkıyo o çizgi