Bus61 Benimde oğlum olucak Muhammet Talha koyucaz ama ben Miraç isminide beğeniyorum eşimle anlasabilirsek 😂
Nilperisi _Elifffffff_ benim de minnoşumun adı Arden olacak, hala ilk söylediğimde anlamayanlar olsa da olsun:)
eda2242 Anneyimm2 biz oğluşumuza Atlas ismini koyacağız ikinci isim olarak rüzgar yada çınar olacak 😂 sizede fikir olsun belki beğenirsiniz🙏🏼