aannepandaa Gkcgkc 33.haftada 2350 idi ve 10 gün önde demişti doktorum. Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek.
Vuslat23 Gkcgkc ben dr. A iştahım açık fakat dikkat edıyorumm hatta yenek istemıyırum kılolu olursa normal doğumu etkıler dedım oda bu kilo için şuan me çok ilerde nede gerıde gayet ıyı ve guzel dedi kılosu , hamur işi vsden uzak dur dedi
Defneprensesannesi esraizmirli maşallah ama annelerim merak ettigi beslenip mi kilo aldı yoksa şeker flnmı var allah korusun doguma giderken de büyük bi kıyafet alın yanınıza belki hastanr cıkışı olmayabilir saglıklaa gelsin🙆♀️
esraizmirli Defneprensesannesi benimki normal gibi şuan 2400 33+5 te gitmiştim çok şükür şeker yok yüklememi yaptırdım ☺️ Genetikle alakalı dedi doktorum bebeklerin kilosunu ben 4200 doğmuşum senin kadar olmasada yakın olabilir dedi bekleyip göreceğiz🤣
Defneprensesannesi esraizmirli iyi o zaman gelsin tombiş saglıkla keşke şu kıyaslama olmada nasıl güzel olur ama büyüklerimiz aklımıza sokuyor kilolu bebek saglıklı bebekmiş gibi genetik kilo alan benekler neysede şekerden şişen bebeklere bile özeniyorlar o yüzden bu şaşkınlık rabbim saglıkla kucagımızaa almayı nasip etsin kuvoze girmeden inşallah
esraizmirli Defneprensesannesi her anne merak ediyor soruyor işte ☺️ Her şişman bebek sağlıklı bebek demek değil malesef Allah kimseyi evladyla sınamasın inşallah sağlıklı olsunlar da zayıf olsunlar ne farkeder ☺️
Fatmaada2015 Gurcunur balık portakal suyu nar suyu meywe çerez süt we süt ürünleri çok tüketirdim ikisinde de ondan gelişimleri çok iyiydi
mrvylcn esraizmirli esraizmirli kul hakkı derken :) ne alaka anlamadım hemen kul hakkına sığınan, dinle acıtasyon yapan zihniyet. Ayrıca ben size “siz” diye hitap ederken siz bana “sen” diyemezsiniz. Biraz kibarlık rica ediyorum, mümkün gözükmüyor gerçi de. Yarası olan gocunur diyorum. İyi akşamlar 🌸