Mart2021annesi Gurcunur ya bılemıyrm kızında da dıkkat ederdim ama 3120 dogmustu sımdı oğlum olcak belkı babasına cektı çünkü esım 5 kulo dogmus genetık dıyrm lakın ıstahımda hep acık kusma tıksınme hiç olmadı şükür
Fatmaada2015 Mart2021annesi siz kimseye bakmayın her bebeğin gelişimi farklıdır kilosu gayet iyi ben kızımı 34+5 de 3.950 50 cm olarak doğurdum doktorum 39 haftayı bekleseydi 4.500 ile 5 kilo arası doğardı dedi oğlumu 37 de 52 cm 3.900 lerde falan doğdu yanı aralarında gün olarak 25 gün falan wardı ama kızım daha kilolu doğmuştu
Fatmaada2015 Mart2021annesi şimdi ise 30+3 olduk en son tam 29 haftalıktı gittim 1.500 kilosu normal dedi 31 de gideceğim bakalım ne olacak
Vuslat23 Gkcgkc ben dr. A iştahım açık fakat dikkat edıyorumm hatta yenek istemıyırum kılolu olursa normal doğumu etkıler dedım oda bu kilo için şuan me çok ilerde nede gerıde gayet ıyı ve guzel dedi kılosu , hamur işi vsden uzak dur dedi
prensesannesii_ Gkcgkc aslında her hafta gtmyrm doktrm 37 haftada cagrdi ama hareketlerinde azalma var tedirgin oldum o yüzden yarın gidecgm
Glhnkrdmr neslikay Ankara da doğum yaptım, İstanbul’da da murat Tandoğan var gerçekten iyi bir doktor 🥰
Gkcgkc prensesannesii_ beni de 37 de çağırdı ondan sordum ben de daha erken giderim ya karnım çoğu zaman semsert
prensesannesii_ Gkcgkc benimde çok sertleşiyor bizim kız hala makat geliş acaba dyrm donmeyemi çalışıyr🙂 nst falan girdin mi beni hala nst ye hiç almadi
derinsart Gkcgkc tam 33. Haftada doktora gitmiştik 1850 kiloydu kızım kilosu iyi demişti boy 41 cm cıkmıştı
Fatmaada2015 Gurcunur balık portakal suyu nar suyu meywe çerez süt we süt ürünleri çok tüketirdim ikisinde de ondan gelişimleri çok iyiydi
aselsura123 Mart2021annesi benim kızımda öyleydi 34 haftalıkken 3300 kg di 39 haftalıkken 4100kg doğdu 🤣 şimdi tekrar hamileyim 32 haftalıkken 2212 kgdi şimdi 33 olduk 💙 bu bebeğim 4kg doğar herhalde 🤭