Eminik yarın o zaman hetcanlımısın bende cuma alacaklar bebeginin kalp atısı nst de kac cıkmıstı bide cnm bnm 180 lerde ama doktor bisey demedi bebek cok hareketli demisti hemsire hareket ettigi icin mi acaba yuksek cıktı bide bnm acıkmam olmassa beni de sezeryana alırlarsa ac mı olmam lazım tok mu