Merhaba anneler bugün tam 36 haftadayız nst miz normal çıktı ama az az su gibi camasırm ıslanıyordu bugün doktoruma söyledim oda ultrosnda suyunu azalmış gördü yarın doğum olablr hazırlıklı gel yine bir bakalm dedi doğum gerceklesrse bebeğim kuveze girer diye korkuyorum nasıl olacak çok endişeleniyorum hiç hazır değildim bu haftaya yarına belli olacak alıp almayacağı dua edin