Merhaba herkese lütfen bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi🙏🏻 Nst haftama geldim, hastaneden nst için fahiş fiyat söylendi şuanda idrak edemiyorum. Doktor muayenelerine gittiğimiz zaman muayene ücretinin içinde mi oluyor nst, yoksa her seferinde ekstra nst ücreti mi alınıyor? Yardımcı olursanız çok sevinirim hem muayene ücreti hem nst karşılayamıyoruz ona göre hareket edeceğim🙏🏻