Babybaby12 sabah kendi doktoruma gittim bebeği göremedi yine kürtaj dedi
çok iyi bi doktor vardı baya ünlü olan
ona gittim alttan bakıp bebeği gördü 6 haftalıkken gelişmesi durup ölmüş maalesef karnımda
hiç beklemeden kürtaj oldum daha yeni kendime geliyorum