Esraa63 KubraAydin biraz bekle hemen kürtaj demeleri insani bitiriyor zaten .acelesi yok ben oyle deyince sonradan bebegi gelişen sağlıklı hamilelik geçiren cok insan gördüm.beklemek zor ama yapacak bisey yok bekle biraz daha ve yiyeceklerinize dikkat edin daha vitaminli seyler yiyin mesela kuruyemis meyve olarak muz portakal elma her gün düzenli olarak tüketin yiyecekte beebgi geliştiriyor küçük olsa dahi. güçlü olun o da etkilenmesin. Hemen kürtaja gitmeyin
Esraa63 Babybaby12 canim.progestan hap kullan hemen durdurur kanama olmasi düşük tehlikesidir bi iş yapma uzan sürekli
Esraa63 Ben kendim ilk cocugumda 7+1haftalikken kese var bebek yok dendi bana 3 gün bekledim.dayanamadim yine gittim ve bebegi 7+4 günlüktu bebegi ve kalp atışını duyduk yani 2 3 gün arayla bile fark edilebiliyor bebek oluşur lutfen aceleci olmayın
KubraAydin Esraa63 ben ilk gittiğimde sadece geç yerleşme olmuş dedi 4 gün önce kalp atışı için gittik bebeği göremedi radyoloji doktoru baktı o da sadece keseyi gördü bebek yol kalp atışı alınamıyor dedi dün 1 hafta bekleyelim kürtaj dedi tekrar başka bi doktora gittim dün o da aynı şeyleri söyledi 🥺
Esraa63 Bunlar tüm.annelerimiz için geçerli doktorlar hemen kürtaj diyor ne kadar saçma doktorlar oyle ya daha ufacikken neyin kürtajı bu belkide oluşacak yani neden aceleyle kürtaj diyosun hic anlamiyorum bazi doktorlari ben.
KubraAydin Esraa63 Şuan 8+5 uygulamaya göre ama doktor 1 hafta geriden söyledi hepsi farklı bi tarih söylüyor
KubraAydin Esraa63 şuan 8+5 kalp atışı için pazartesi günü gittim 8 martta sonra 10 martta gittim tekrar o doktor da aynı şeyleri söyledi
KubraAydin Esraa63 evet henüz 1 hafta geçmedi kesede büyüme var ama bebek gelişmemiş kalp atışı yok bebekte büyüme yok kesede görünmüyor ve bu tür olunca sakatlıklara yol açıyor 1 hafta bekleyelim dedi henüz dolmadı 1 hafta pazartesi günü doluyor
Esraa63 Anlkuorum cnm ama 1 hafta daha bekle ve dua et uzme kendini eger yine goremezsrniz hic umudunu yitirme tekrar hamile kalırsın Allaha yönel
Esraa63 KubraAydin kiyamam harap ediyosun tabi simdi kendini .. ama yapma bende 3. Çocuğa hamileyim suan 4 haftalikken gittim bebek yok kese var dediler 5 haftalikken gittim yine bebek yoktu 6.haftayi bekledim yine görünmüyor dediler..ama tabi günler geçmiyor beklemek acayip zor bilirim.. sonra 7.hqftaya yakin gittim ama ağlıyorum moralim sıfır umut yok artik ki o anda doktorum bebegi gördü kalp atışlarını da alttan muayene ile zar zor duydu .. şuan 3 aylik hamileyim.. rabbim kim istiyorsa nasip etsin herkesin kucağını doldursun.. zor zor biliyorum .. ama moralini bozma olur mu