Leyla1295 bende ilk defa duydum ben gozluk kullanıyorum bı gozumdede tembellık var ama artık gozlugu takmıyorum yakısmadıgını dusundugum ııcn o yuzden doktorum benı gozlukle gormedı soylemelı mıyım yanı kucukken havale gecırmısım gozumde tembellık sasılık kayma var normal dogum yapılabılır mı acaba dıger gozum saglmmıs bı gozumde varmıs doktor bı gozunu kapatıp tembel olan gozunle bakmaya calıs dedı denedım etraf kapkaranlık ne yazı okuyabılıyorum ne gorebılıyorum perde ınmıs gıbı sezeryan mı olmam gerekır acaab