Leyla1295 Merbaha güzel anneler, aranızda gözlük kullanan varmı acaba? Doktorunuz normal doğum mu yoksa sezeryan mı önerdi?
prensesimbenim Leyla1295 ben bu ay gözlük kullanmaya başladım doktorum daha gözlüklü goremedi bişey demedi 😂
leylosule derinsart sancılarınız başladığında gözünüzde hangisi varsa o şekilde olur dikkatli olun 🤣🤣
Leyla1295 leylosule sebebini aşağıda yazdım siz de bu konuda bilgili değilseniz oxuyun lütfen, aslında dalga geçilecek konu hiç değil🌸
Oaxell Bende arada takıyorum genelde çalışırken eve gelirken iş yerimde bırakıyorum benim nasıl olcak acaba 😂😂😂😂😂
BirVeraAnnesi35 Leyla1295 aslında durumu pek ciddiye almayanlar olmuş 😂 benim göz bozukluğumdan sebep normal doğum yasağım vardı bizzatta göz doktorum normal yapamaz diye rapor bile yazdı☺️ Aslında dalga konusu olmamalıydı bu konu pek ☺️
derinsart BirVeraAnnesi35 doğumu etkiledigini bemde bilmiyordum fakat gözü etkiledigini biliyodum hamileligin.. ben renkli lens takmayi da seviyorum göz doktorum göz bozukluguma sebebiyet verebilecegi icin kalıcı değil tabi ama rahatsızlıklardan dolayi şefaf lens kullanmami önerdi hem hamilelikte hem emzirmede suan şefaf lense geçtim
leylosule BirVeraAnnesi35 hakkınızı helal edin bilmiyordum gerçekten 😧 üzüldüm şimdi saçmaladığım için