Asyaerciyes Merveee6 benim bebeğimde aynı gece bir iki gün hissetmediğim olur sanırım gece uyanık oluyor ben uyurken o hareket ediyor
Merveee6 Asyaerciyes oda olabilir canım sabah ilk kalktığımda kahvaltıdan sonra hareketli oluyor benimde genel de durgun
Asyaerciyes Ezgistn bende19+2 deyim doğuma gün verdilermi bana kurban bayramının hemen sonraki gün dedi
Ezgistn Asyaerciyes yok henüz doğumla alakalı hicbisey söylemediler bende henüz çok var diye sormadım
Peraaaa Kızlar bende 20. Haftanın içindeym Pıtpıt hissediyordum 10 gündür Ama 4 gündiür hiç bişi yk :(( Normalmi sizce
Kediannesi123 Merveee6 19. Haftadayım benim de öyle oluyor canım bir gün çok hareketli iki gün neredeyse çok az