Merveee6 Kızlar oğlum bazen çok hareketli hatta dışardan bile hissetim 3 gün önce videosunu cektim eşimle şok olduk bazı günlerde de tık yok hiç hareket etmiyor mesela su an tatlı yedim su içtim uzandım kalktım ama yok hareket etmiyor sizin de bu şekilde mi
BurcuLice Merveee6 canım normal bu haftalarda böyle olması ben 31. Haftadayım bende bile oluyor bazen minimal bazen gümbür gümbür bazen hiç yok gibi önemli olan haraket etmesi sağlıkla gelsinler inş ☺️
Yldzz97 Merveee6 bizde 19 haftalığız aynı şekilde bendede öyle bazen çok hareketli bazen hiç tık yok zaten bu haftalar düzensiz hissetmemiz normalmiş ancak 23.haftadan sonra falan düzene girene hareketleri inşallah endişe etmeyin ☺️💙
Asyaerciyes Merveee6 benim bebeğimde aynı gece bir iki gün hissetmediğim olur sanırım gece uyanık oluyor ben uyurken o hareket ediyor
Merveee6 BurcuLice anladım canım bende bazen çok güzel hissediyorum bazen de hiç bişey hissedemiyorum
Mammyy Ben hergün sabah akşam hissediyorum günlük rutin hareket ettiği saatleri var onlara alıştım artık 20. Haftadayız
Merveee6 Yldzz97 inşallah canım 21. Hafta da detaylımız var biraz heyecanlıyım panik de yapıyorum o yüzden
ynrbrk Kaçıncı haftada hissetmeye başladınız kızlar, ben 17+3, hatta ultrasona göre 3-4 gün önde çıkıyor buna rağmen hala hissedemiyorum😔
Merveee6 ynrbrk ben 16 dan beri pıt pıt şeklinde hissediyorum canım çünkü 2. Hamileliğim ilki ölü doğum oldu malasef ondan sanırım erken hissetim
Merveee6 Ezgistn benimde 19+1 hep elimi koyunca pıt pıt diye hissediyordum bir kere dışardan hissettim 3 gün oldu onlar da yok arada olmuyor demekki bu haftalar da :)
Asyaerciyes Ezgistn bende19+2 deyim doğuma gün verdilermi bana kurban bayramının hemen sonraki gün dedi
Yldzz97 Merveee6 Amin ecmain inşallah canım ☺️ Normalde benimde takibim özelde ama detaylı ultrason için yüksek fiyat çıkardılar çok şaşırdım bende gerek yok diye devletten aldım randevumu