Bluesky01 ben geçen cumartesi gittim karından baktı göremedi alttan baktı göründü kese 4.5 haftalık demişti…karından genelde gözükmüyo ilk muayenede hatta ben alttan bakılmaktan hiç hoşlanmadığım için 3 hafta sonra gel karnından bakarız dedi kısa zamanda gelme üstten yine gözükmez dedi kalp atışı için..Yani senin görülmemesi çok normal şuan için