Merhaba kızlar hamilelik şüphem vardı kan verdim 0.100 çıktı gecikme olduğu icin söktürücü vermek istedi ben kabul etmedim 2 hafta daha bekledim bugün kan sonucum 2704 çıktı ultrasona girdim ama keseyi görmediğini söyledi çok istiyoruz bu durum normal mi