ogrencianne35 _anne_ doğum yapmadım daha ama yıldırım doruk a gidiyorum 26.haftadayım daha 😋 orada doğum yapacağım
Gulsahkyc _anne_ geçen hafta normal doğum yaptım Nurhan Çelik ti doktorum harika birisi kesinlikle tavsiye ediyorum
Bmom _anne_ ben doruğa gidiyordum embiye hanıma muayene açtı oraya devam ediyorum doğumum dorukta olucak inşallah
Senemunlu _anne_ 2019 kasimda senem hanim cekirge doruktayken yapmistim. Hastane guzeldi ama doktor cok onemli .simdi ozel muaynanesi var oraya gidiyorm ins 2. De onda olcak
_anne_ ogrencianne35 aaa ona mi gidiyorsun Bende embiye Yılmaza gidiyorum özel klinik açtı yeni ayrıldı doruktan. Muzaffer nasıl iyi mi herşey normal mi görünüyor
Ayazz21 13şubatta yıldırım dorukta doğum yaptım. Doktorum Reşat şaya. Doktorumdan da hastaneden de çok memnun kaldım.
Ayazz21 Normal doğum yaptım canım doktorum çok yönlendirdi ve sadece yırtılma oldu 2 dikişlik oda doğum yaptığım ilk günden beri ayaktayım hiç yatmadım ve çocuğumla çok rahat ilgilendim☺️ Kesinlikle Reşat beyi öneririm ☺️☺️
_anne_ Ayazz21 Darısı bana inşallah benimndoktorumda embiye Yılmaz Dorugun ekibi nasıl peki dogumhanede nasıl davrandılar ondan korkuyorum çok neler oldu anlatabilir nmisin
Ayazz21 _anne_ inşallah canım çok daha güzel bir doğum nasıp olur sana da ☺️Gece Nöbetçi olan ebe çok iyiydi o yüzden de çok şanslıyım ben doğumhaneye girinceye kadar sadece onu ve doktorumu gördüm 9 cm açıklığa kadar oda da karşıladım sancıları ☺️ Dogumhanede de 15 dk kaldım ebe,doktor ve hemşires ivardı 2 tane . sabah 07:00 de doğum yaptım 15:00 da taburcu oldum ☺️
nurbanusan Gulsahkyc merhabalar, ben de çekirge dorukta yapmayı düşünüyorum, nasıl bi hastane ilgililer mi? Hiç özeş hastane tecrübem yok. Kontrole doktorun özel kliniğine gidiyorum, doğum için tedirginim baya. Sizin doktorunuz kimdi?