Iyi aksamlar herkese, ben formda yeniyim. Suan 27 + 5 haftalik hamileyim. Placentam ondeymis ( placenta previa) bir defa kananam oldu ve acile geldim. Suan hastanede kontrol altindayim
Bebekde bende iyiz coksukur. Ayni seyleri yasiyan varmi? Tehlikesi nedir ne yapmam gerekir, bana birisi anlatsin. Cok korkuyorum. Tesekkurler