Heein Buseumut2011 canım ilk cocugumda olmuştu bu dediklerim ama bnmde sancılarım çok düzensizdi ntsde çıkmıyordu onun için doğum sırasında bile o aletleri hep bağlıyolardı karnıma ölüp diriliyordum sancı gelince resmen
Buseumut2011 Heein şuan sancılarım düzenli 7-8 dk da bir geliyo kasıklarımdan belime bacaklarıma vuran bi ağrı o an ateş basıyo beni bi 45sn civarı
Buseumut2011 Heein doğdu canım sabah Doğum yaptım normal Doğum oldu biraz zordu ama şimdi kollarımda herşeye değer 😍