Kızlar size bisey danışıcam utanıyorum biraz ama bilenler yazarsa sevinirim bugün bacaklarıma ağda yaptım baya uzun sürdü karnımdan dolayı dinlenerek yaptim özel bölgeme karnımdan dolayı yapamıyorum jiletle aldım banyoda aynaya bakarak ama ayağa kalktıgımda bir kaç damla kan aktı çok az sonra bir yerimi kestim mı diye baktım aynada fotoğraf çektim baktım yok peçeteye sildim hafif açık renkte kan gördüm pecetede ama bahsedildiği gibi katı kıvamda değildi pembemsi kandı acaba nişan bu mu yarin kontrolüm var zaten ama size de sorayim bacaklarımı falan çok ayırdım zordan olmuş olabilir mi bir de en son gecen hafta gittiğimde doktora bebegin bası çok az kanala girmiş demişti şimdi vajinamda baya şişlik fark ettim doğum yakın mı ay noluyor biri beni aydınlatsın lütfen 😄😄😄