25+1 deyiz ve 44 ile hamile kaldım ilk üç ay bulantı yüzünden hiç beslenmedim 2 kilo verdim şuanda 56 kiloyum. Hamile kalmadan önce ne kadar yersem yiyeyim 44 kilodan yukarı çıkamamıştım. Haliyle hamile kalınca fazla kilo aldığımı düşünüyorum ama çok da yemiyorum iki öğün yiyorum tabiki ara öğünler var ama abartılacak gibi değil. Resmen haftada bir kilo almaya başladım ve doğuma kadar kim bilir kaç kilo olucam 😄😄