Rus_kusu Arkadaşlar troidim yüksek çıktı doktorum euthyrox ilaç verdi doğuma kadar kullanmamı söyledi sıkıntı yaptım açıkçası 😔
Nuray23 Rus_kusu hic skinti yapma. Cogu hamilenin derdi bu😊 bende 9.haftadan beri ilac kullaniyorum doktor doguma kadar dedi🤗 suan 34+5im. Yeterki duzenli kullan ve her ay kan verip takip ettir. Hic bi skinti olmaz allahin izniyle.
Bitutamkahve Rus_kusu canım korkulacak hiç bir durum yok. Ben 4 haftalikken başladım kullanmaya 29 +5 iz halen kullanıyorum.. her sabah aynı saatte kullan. Her ay tahlil yaptır. Ben 50 ile başladım şuan 100 mg kullanıyorum. Gebelik ilerledikçe bazen değerler yükseliyormuş😍
Goxun Rus_kusu aynen benimde çok yüksek çıktı propsyl diye bi ilaç verdi doktor banada .çok yemek yiyip hiç kilo alamıyorum metabolizmam çok hızlı çalıştıgı için:( )tadı berbat iştahımı kesti umarım işe yarıyordur biraz daha kullanıp tekrar test yaptırıcam🙏
34_21_23 Rus_kusu çoğu insanda olan bir durum bende kullanıyorum. Allah kucağınıza almayı nasip etsin
hellobaby0 Rus_kusu bende kullanıyorum hemde ilk hamilelik düzenli kullanınca düşüyor 🥰 hiç sıkıntı yapmayın
Rus_kusu Nuray23 sizede çok geçmiş olsun Allahım sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 evet bana da doğuma kadaar kullanmam gerektiğini söyledi yanlız her ay kan vermemi söylemedi
Nuray23 Rus_kusu normalde soylemesi lazimdi. Ama siz her ay gidin baktirin mutlaka. Takip edilmesi lazim😊
Rus_kusu Bitutamkahve bende şuan 6+6 doktorum 25mg başlattı çok saol canım aç karnına içiliyor değil mi ?
hellobaby0 Rus_kusu evet aç karına iç üzerine de yaklaşık 30-40 dk hiçbirşey yiyip içmeyeceksin dedi doktorum öyle yaptım düştü benım 🥰
Bitutamkahve Rus_kusu aynen canım ben her sabah 11 de aç karına içiyorum ilacı. Yarim saat sonra da kahvaltımı yapiyorum. Şuan değerim 2 buçugun altında çok şükür . Tuzdan uzak durun, turşu kesinlikle yemeyin bunlar troit değerini yükseltiyo
Rus_kusu hellobaby0 benimde ilk hamileliğim çok teşekkür ederimmm ❤️❤️❤️ İnşallah hiç bir sıkıntı yaşamadan kucağımıza alırız minnaklarımızı 😂
Bitutamkahve Rus_kusu tabiki tuzlu ve turşu gibi yiyecekler troit değerini yükseliyor. Ben çok sevmeme rağmen yemiyorum. 🤣🤣
Rus_kusu Goxun her ay yaptırıp kontrol etmemiz lazım Allah korusun bebeğimizde bir sıkıntı olmasın diye öyle dedi bügün doktorum canım
Goxun Rus_kusu evet doktor banada aynı şeyi söyledi :( 1aydır kullanıyorum ilacı hala çkm sık wc çıkıyorum umarım düzelme vardır ama hiç sanmıyorum :())
orkidehaniimm Hiç sıkıntı etme canım ama her ay endokrin doktoruna görün ilacın dozu yetmeyebilir onu ayarlıyolar zaten ben de kullanıyorum kullanmazsan eğer bebise çeşitli zararlar veriyormuş geçmiş olsun❤️🌸
Rus_kusu orkidehaniimm evet canım bügün dahiliye doktoruna gittim oda aynısını söyledi ilacın dozunu sonuca göre ayarlıcakmış inş bir şey olmaz ya