Gozdealpu 31 haftalığım. Yıkama ütüleme aşamasındayım. Bayram sonrası ev taşıyacağım. O yüzden Hastane çantamı hazır edeceğim.
Minikyigitali 33+3 haftalığım oğlumun herşeyi hazır kıyafetleri yıkandı ütülendi dolabına yerleşti bugün bebek arabamız geldi bayramdan sonrada beşiğimizi alıcaz herşeyimiz bitmiş oluyor çok şükür 🙏🏻 Tavsiyem çok geç haftalara bırakmayın çünkü beden ağırlaştıkca insan zorlanıyor. Hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallahh bebişlerimizi 💙💙
Hatice3 Hatice44 tam zamanı oluyor canım 30 da herşeyini alır hazır edersin valizinide hazırla dursun kenarda bende bayramdan sonra valiz hazırlayacağım 😊