BA3480
Bana daha henüz bişey denmedi çatı muanesi daha olmadimda iki defa doktora gittim ilk gitttimde şeker testi yaptırdı normal çıktı ikincisi gittimde sadece vitamin ilacı verildi kontrol etmedi doktor öyle yogunki randevu bile zor alıyorum kendiside çağırmıyo ben soruyorum birdaha ne zaman gelebilirim diye ful dolu oluyo hergun her hafta hiç boşluk günü olmuyo zor buluyorum