Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 36+4 haftamız. Nst de sancılar çıkınca dr um çatalda muayene etti ve açılmam olduğunu söyledi, yarın sabaha çağırdı eğer açılma artmışsa yatış yapılacakmış, böyle bir durum yaşayan var mı ? Bir iki parmak açılma var yarına doğum olur mu sizce 🤭