HifaZehra34 seri14 bu testtin yanlış çıkma ihtimali baya çok oluyo çoğu kişiye aynı rahatsızlıkları söylüyolar ama sonucunda hiç bir sıkıntı olmuyor çok şükür içinizi ferah tutun
Rukiye_kelce seri14 bnmdr yüksek riskli çıktı kan sonucum. Sıvı alacaklar karnımdan. Dua ediyorum kötü bir sonuç çıkmasın diye. İnşallah bebeklerimiz sağlıklıdır 😊😔
Rukiye_kelce seri14 biliyorum canım. bnm geç Bile oldu şuan 17nin içindeyim normalde 12 haftada yaptırmıştı testi doktorum yüzünden 17 haftayı buldu öğrenmesi.