seri14 kızlar dua edin inşallah bebekleriniz sağlıklıdır
lütfen beni yanlış anlamayın ama ben bu testtin hiç birninide yapmıyorum yapmayacağım da Eğer gerçekten aldırmayı düşünüyorsanız evet gidip yapın ama her koşulda bebeğimi doğıracaM diyorsanız bu tetsleri yapmayın çünkü çoğunda risk çıkıyor ama ne kadar doğru bilemeyiz dimi zaten o zamanki piskoloji ve üzüntü bize çok yoruyor