gulfem_93 Latifeerbay bir şeyler yiyerek yada içerek asla geçmiyor. Ben sadece özellikle akşamları az porsiyon yiyorum ve 7den sonra artık birşey yemiyorum ve Gaviscon mide koruyucu içip yatıyorum öylece yanmıyor. Bir de yüksek yastıkla yatmak önemli
AydanSahinSaban gulfem_93 hangi mide koruyucu acaba. Bana pepticer vermis ve gavis duo vermis mide yanmasi icin. Pepticer de hamileler icmemeli yaziyor sasrdim ne yapmalıyım
Selinozsoy Latifeerbay Benimde geçmedi en son doktorum rennieduo şurup verdi çok memnunum herhangi bir zararı yok bebeğe günde 8 kaşığa kadar içebilirsin dedi ne zaman yansa içiyorum çok rahatım şimdi
alperenim1 Latifeerbay sütü soğuk değil ılık için bende ılık süt içiyorum hepten geçirmese de bi süre rahat uyuya biliyorum
Metehan_ve_annesi Latifeerbay en başından beri yaşıyorum.gaviscon verdi doktor fakat işe yaramadı. Süt,sade maden suyu,elma, havuç,sakız rahatlatıyor.
Girlsmomm Baharisilak19 benim Dr fazla kilo alınca bugün vermedi daha çok kilo alırım diye biraz yansın dedi 😄
Tdm29 Latifeerbay ben genellikle sut isitip iciyorum seker de atiyorum sut icemiyorsanizda su kaynatip serbet yapin oda ise yariyor
Israsu2020 Latifeerbay valla tatlım lolipop kabuğu soyulmuş elma ve gece yatarken bir bardak süt mis gibi uyuyorum 5.ci aydan itibaren yanma yaşıyorum valla reflude çabası
Ayyildizmom7 Latifeerbay doktorum şurup yazacaktı ben istemedim. NEXSTEP diye bir hap yazdı o kadar rahatım ki hem bulantıyı kesti hem yanmayı 👍
Nilperisi Krmcmero gaviscon tadındna aşırı iğreniyorum bir de nane aroması bogazımı iyice faranjit yapmıştı
Emine46- Latifeerbay ah neler denemedim hiçbiri fayda etmiyor uykumdan uyandırıyor o derece bir yanma 🔥 😕😕
Minikannebsr Latifeerbay soğuk sütü bir kerede değilde yudum yudum için bir bardak sütü yarın saatte falan bitir etkisini göreceksin
Elifgokce Benim de 12. Haftaya kadar yanma ekşime vardı süt elma kraker sakız gerçeği yaptım hiç biri çare olmadı 3 aya kadar böyle sonra geçti umaraım sizinde geçer🥰
ozge8- Latifeerbay benimde çok oluyordu agzima ekşimsi su geliyordu butun yemeklere 1 2 diş sarimsak atiyorum gazini alıyor aksamlarida sakiz çiğniyorum sade maden suyunuda ictim mi rahatlıyorum