Salatalık yediğimde çok rahatlatıyordu beni kızıma hamile iken ki kızım Ağustos ayında doğdu o zaman daha kötü geçiriyordum. Şuan ki hamileliğimde yine yaşıyorum ve salatalık rahatlatıyor, suyun içine limon sıkıyorum oda rahatlatıyor , yastığını da yüksek kullan geceleri, süt de iyi geliyor 🥳 bende iyi geliyordu bunlar umarım sende faydasını görürsün 💜