Latifeerbay benim esimin yillardir süren mide yanmasi var, onceden gaviskon kullaniyordu, bi arada icinde reishi mantari eskresi olan kahvelerden iciyordu onda sorun kalkmisti, o kahveleri birakti yine basladi, simdi yandiginda karbonatli su iciyor 5 10 dk sonra geciyor, bende bi ara denedim ise yariyor,