Latifeerbay valla bende 27 haftalığım hamileliğimin başlarından beri var başa hiç çıkamadım ama artık iyice arttı uykularımdan edecek derecede sanki ağzımı açıp üflesem ejderha gibi ateş edicem ağzımdan o derece yemek borum alev aleev. Demin artık ağlayarak doktoruma mesaj attım dayanamıyorum bana ilaç yazın ne kullanabilirim diye oda gaviscon şurup yazdı. Eşime söyledim bakalım işten gelirken alıcak inşallah bir etkisi olur,onun dışında soğuk süt içiyorum o bi yarım saat rahatlatıyor o kadar 🤭