Ben devlete yaptm dikisim atlana kadar bebegi temzlediler bi yesil bez oluo ona sariolar beni sedyeyle dogumhaneden ckaracaklari zaman bebiside bacak arama alt kisma yani koydlar ikimiz cktik odamiza gecnce annem giydirdi guzelce bence cok kötü abartacak bir durum yok suan 30 haftamdaym ayni devlette yapcam