Ben devlette normal doğum yapacağım dün kuaförüme gittim yakın zaman da bir arkadaşı devlette doğum yapmış ve bebeği giydirmeden vermişler anne yada refakatçi giydiriyormus öyle ince şeylerle uğraşmiyorlarmis kızlar yeni doğmuş bir bebek nasıl doğarsa doğsun ebeler tarafından temizlenip giydirilip öyle anneye verilmiyor mu