Mervisogretmen Merhaba öncelikle hoş geldin :) ben de 8 aylık evliyim ilk bebeğim 22 ocakta düştü maalesef seninle aynı sebepten. Üzüldük tabi ama biz de en azından çocuğumuz oluyor dedik böyle atlattık. Doktor bir adet dönemi bekle sonra tekrar denersiniz demişti yani bu ay deniyoruz inş olur. Sen de canını sıkma korkma da herşeyin hayırlısı, düşükten sonra rahim temizleniyor ve sonraki bebek daha sağlıklı oluyormuş diye duydum hep.