Merhabalar.☺️ Buralarda yeniyim öncelikle bunu söylemek istedim. Bir kusurum olursa affola. 🙏 7 aylık evliyiz. Evliliğimin ilk aylarında hamile kalmışım, farkında değildim. Sonra geçtiğimiz Ekimde 5 haftalıkken düşük yaşadım. Kesenin içinde çok küçüktü, gelişimi iyi değildi. Doğal bir düşük oldu. Hem yeni evli olmanın hem de bebek kaybetmenin hüznüyle biraz etkilendim. Doktor üzülme demek ki hemen hamile kalabiliyorsun bu güzel bir şey, demişti. Şubat sonuna kadar rahim toparlansın, psikolojikmen toparlanayım diye korunduk zaten. Şimdi çok iyiyim, bebek düşünüyoruz ama yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum… 😔Önerebileceğiniz bir şey var mı? Siz güzel annelerin önerilerine her daim açığım, teşekkürler şimdiden. ❤️