Biyolog-anne Zeynepelf son 11 günümüz var uygulamaya göre ama ne sancı var ne nst de bir şey çıkıyormu bilmiyorum doktorum birşey demedi onunla ilgili hiç
Ssvvvggii Minikfasulyee bende 35+3üm . Geçen Perşembe doktora gittiğimizde bebek yola girmiş dedi yüzünü bile tam göremedik .. Bende tedirginim umarım 37yi hayırlısıyla bi görürüz😇
Miracefem Minikfasulyee tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim dikkate alacagim, inşallah sağlıkla Güzel bir doğumla evlatlarımıza zamanında kavuşuruz 🙏🤲🌼
Zeynepelf Minikfasulyee benimde suyum geldi galiba emin olamadım nst de sancı var ama duzenli değil simdi eve geldim bakalım adet sancısı gibi ağrım var benimde yarın tekrar gözukucem olmazsa