Minikfasulyee merhaba bende 35+5 haftaligim , benim de karnımda kasılmalar oluyor taş gibi sertleşiyor. Erken doğum riskim var amniyon sıvısı fazla. Perinatoloji muayenesinden sonra nstye bağladılar sancım 90 Lara çıkmış ama ben o kadar şiddetli bir ağrı hissetmedim adet sancısı gibiydi. Doktor sıklaşınca acile gelmemi soyledi yatış vermedi. Şimdi sürekli takip ediyorum kasılmalarin sıklığını. İlk hamileliğim olduğu içinde neyin ne olduğunu pek anlayamiyorum 🤔