Ozgealkis 10+6 haftalık gebeyim tam olarak hangi aya denk geliyo hesaplayamadım doktorum bişe söylemedi 1 hafta sonra kontrolümüz var o zaman sorucam
Razz7020 Giztumay yazarım yazarım sizde yazın☺️ Bir kaybım var o yüzden sağlıklı olması 🤲🏻 Diğeriyle benzer yönleri de var farklı yönleri de kıyaslıyorum ama bilemiyorumda anneler hisseder diyorlar ama hiç hissedemiyorum gibi🙈
Giztumay Razz7020 tabi ki önceliklimiz sağlıklı olması bakalım ben nasipse kızdan yanayım öyle hissediyorum da pazartesi yazarım size ☺️
Giztumay Razz7020 erkek dedi doktorum,aslında içime doğmuştu ama kız aşkından bir ihtimal bekliyordum 😂 hayırlısı olsun insalllah ☺️
Buket4517 7+4 haftalığım bende 24 ekim dogum dedı doktor nasıpse 🙏🏻 3 gebeliğim sezeryan olucagından daha erken olur muhtemelen