Zlyhh 15+3 😍 2 Eylül gibi doğum . Ve bugün bebeğimin hareketini hissettim seğirme gibi 😍çok güzeldi . Erken diye biliyorum ama bebekten başka şeyde değil eminim 😍
prensesannesi_34 Zlyhh Yaa ne guzel aynı gidiyoruz hemen hemen bende 15+5teyiz ben henuz hissetmedim hareketlerini 🙈🙈
Alynbld zippirana cinsiyetini öğrendinizmi ben 12. Haftamda kontrole gittiğimde %51 erkek dedi doktor ama net birşey söylemedi 😔
Mlk8 Sudeozkan ilk dogumum 3 ağustos bir daha ağustos ayında doğuma tövbe etmiştim ama 2.dogumum da agustos olacak 😀
September_ 19+1 iz şu an cinsiyetimiz belli karnımda kıpırtılar başladı. Hayırlısı ile doğsun yavrularımız inşallah 😍