Guneyinannesi1 KkubraOz aşkım kendini etiketlemissin görmedim… Bisi yapmadim doktorun sekreteriyle konustum dediki bi kac gun daha bekle kan ver… Saglikocagindaki doktorun sekreteriylede konuştum 1 hafta bekle dedi bilmiyom ya
Zeyneep7 Guneyinannesi1 valla ben de meraktayım bu ay seni gebelik etiketlerine uğurlamak istiyorum❤️ Ben gidemedim sen git bırak artık şu bebek isteyenleri bir test yap valla yoksa da kızların dediği gibi birlikte üzülür morallenir diğer aya dua ederiz 🙏🏻🌸
KkubraOz Guneyinannesi1 harbiden kendimi etiketlemişim 🤣onun bile farkında değilim 🤣 kız niye gebelik testi almadın ben 1 hafta bekleyemem kiii ya çok merak ediyordumm 😣
Guneyinannesi1 KkubraOz az önce eczaneden folikasitim bitti bitanede gebelik testi aldim ama erken gebelik testi
Guneyinannesi1 kindersurprise adet oldum be üstelik sabah kalktim test yaptim tuvalette sonra peceteyi sildim kan afedersin testim boşa gitti onada üzüldüm 😆 nasip boyleymis napalim 🤩🤷♀️
kindersurprise Guneyinannesi1 benim de sonu öyle görünüyor hala olmadım olacağım da ne zaman kuzu kuzu bekliyorum🤦🏻♀️ Ama inşallah fazla uzamaz benim de yaaa kan verip maydonoz soğan suyu içmeyi düşünüyorum ya da doktora giderim söktürücü yazdırırım artık
Elffnur Guneyinannesi1 yaaa adet oldun mu canım bende güzel haberler bekliyodum olsun iki adet geçirmş olcaksn bu şeklde olması daha sağlıklı en azndan adet döngüsü olmuş oldu bende öyle yaptım bu adet sonrası inş tutar😊🤍
kindersurprise Guneyinannesi1 5.gün 😣😣🥺 bir kan vereyim de ben aslında o kadarrrrr eminim ki hamile olmadığıma sırf aklımda kalmasın yanlış bişey yapmayım diye kan vereyim diyorum yalnız çok strese girdim ben yaaa döngüm mü bozuldu ne zaman olacağım belli değil😔
kindersurprise Guneyinannesi1 haber vereyim sana ben canım ya test alırım ya kan veririm artık hayırlısı olsun inşallah
Guneyinannesi1 Elffnur inşallah ya… Sanki böyle hic hamile kalamayacakmisim gibi oldu bu ay tutmadi ya üzüldüm birazcik
Elibes Guneyinannesi1 Bu ay reglime 5-6 gün kala test yaptım negatif çıktı Reglim geçti 3 gün sonra tekrarladım pozitifti regl geçtikten 3-5 gün sonra test ancak doğru sonucu veriyor hemen test yapın bence inşallah vardır bebiş