Guneyinannesi1 bende ilk gebeligimi kurtaj ile sonlandirmak zorunda kalanlardanim.
kurtaj sonrasi regl dongusu cok degisiyor benim oncesinde cok duzensiz iken kurtajdan sonra sonra cok duzenli olmaya baslamisti. Tam 30.gunde ilk reglmi oldum sonrasinda doktorum istersen 2.reglni beklemeyebilirsin rahimin gayet iyi toparlamis deyince bende 2.reglmi beklmeden gebe kaldim