bzly elisamnlannesym Buca tıp merkezi Fatma Çetiner, çok Güler yüzlü, bilgi veriyor her konuda, rahatça soru sorabiliyorum, 200 tl muayene ücreti
Burcan35 Alsancakta ozel bi klinigi var belli hastanelerde dogum yaprtiriyor ama siddetle tavsiyemdir Volkan Dede
Burcin-98 BirVeraAnnesi35 ben çok memnunum 9 aydık gidiyorum doktorum Feyza Arman Ç. Hanım,tavsiye ederim doğumu da bu hafta içinde orada olacağım :)
Ogretmenanne35 kubrakokcan Sada hastanesinde Doğum ücreti nedir biliyor musunuz? Ben de 20. Haftadayım Hatice hanıma gidiyorum 😊
kubrakokcan Ogretmenanne35 ben 15 nisanda detaylıya gideceğim o zaman konuşacağım doğum ücretini. Ama bi arkadaş burada yazmıştı. Eğer doğruysa 3.500 TL yazmıştı
Ogretmenanne35 kubrakokcan Hmm ben detaylı için farklı bir yere gideceğim 27 Mart’ta . Perinatolog tercih ettim . Sadada radyoloji uzmanı çünkü
sinemkynr Htc_yldr2728 doğum ücreti 5.000₺ ama takipli hastalar için yılbaşından sonra zam gelmişti ne kadar oldu bilmiyorum şimdi muayene ücretide 200₺
Angels-35 elisamnlannesym Tahir Özgüderi tavsiye ederim şirinyerde muayananesi var Çınarlı hastanesinde doğum yaptırıyor süper bir doktor plesanta previa var bende 34. Haftadan beri 2 günde bir beni mutlaka arıyor şu an 36 haftalık olduk duruma göre doğum tarihine karar verecek aşırı ilgili bir doktor
Ozlemakcay elisamnlannesym alsancak zara nın karşısında Burak Ağca kliniğine gidiyorum. Çok memnunummm ❤️
Dada906 Karataş hastanesi Gonca Aksoy Özmen çok memnunum herşeyi detaylıca anlatıyor çok ilgili birebir takip
BirGolgi elisamnlannesym ben İzmir’de yaşamıyorum ama doktor Volkan Dede’yi kesinlikle tercih ederdim. 3,5 saat uzaklıktayız arada acaba ona mı gitsek diye düşünmüyor değiliz.