tuba_mom 343434 ben 35+5′im ama bebek biraz sabırsız gibi, her an her şey olabilir :) siz kaç haftalıksınız?
343434 Zeynepelf benim eltimde 3 çocuğunu orda doğum yaptı sezeryan oldu ama ben okadarına gerek olduğunu düşünmüyorum şuan şükür herşey yolunda çokta pahalı bi hastaneye gerek duymadım açıkcası 🤷🏼♀️
Zeynepelf 343434 anladım benim ssvd olduğu için doktor önerisiyle orada yapıcam. Sezeryana dönüş olursa medivia ya geçicez
343434 tuba_mom valla hayırlısı olsun biz 37+4 olduk bugün 17 gün falan var doktorun demesine göre ama bende her an beklemedeyim ☺️
Sariovahande ogluileannesi bence ilgili bı doktor herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor tabi her insanın enerjisi tutmayabilir ama bizim her muayenemiz sohbetimiz keyifli geçiyor 🤗
tuba_mom 343434 ay ne güzel. Benimki de inşallah o kadar süre bekleyebilir :) Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin.
tuba_mom 343434 teşekkürler iyiyim. Siz nasıl oldunuz? 36+4 an itibariyle. 2 gün önce görüştük Şükran hanımla şimdi de 40 hafta bekler bebeğin dedi :) Geçen sefer erken doğum riski vardı.
Zeynepelf 343434 normal doğum mu olcak sizin Şükran hanımla biz medivia yı konuştuğumuzda orda ebe yok demişti çünkü
Zeynepelf 343434 ben mi yanlış anladım acaba, ben ssvd olduğum için de öyle söylemiş olabilir canım bilmiyorum bu hafta yine sorcam. Fiyat aldın mı sen hastanelerden
343434 Zeynepelf bana sadece medivia yı öneririm dediği için oranın fiyatını sordum okadar diğer hastaneleri hiç sormadım